scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 19, 2010

coretan


assalamualaikum...
facebook..facebokk...facebook...huhuhu demam facebook mkin membara dlm diri ni...
huhuhu...bile la ley dapat tangkis demm ni..hehe..biase la kot jiwa remaja...taunye nk berseronok...
tp nk buat mcmner kan...mase ni la kite nk buat semua tue..
mcm2 ade zaman skang ni...ikutkan ati semua kite nk explore..
tapi yang penting ati2 la erk dlm memilih kawan nih..
bukan senang nk cari kawan y betul2 ley jadi kawan kite... kawan mkn kwn ramai..tp kawn y bagi kiter mkn x ramai la skang nih..heheh pape pun ade 1 lgu nih mmg la org suke sgt kalu ade mjlis2 dulu kat skola..
penah x dengar lagu....'KAWAN - x ngat la kumpulan ape..
lame dh tgglkan skola kan..tp ingatan terhadap kawan tue ttp mekar dalam ingatan nih..
nek universiti masing2 bawak haluan sendiri jer..so..tuk pendekatan y terdekat...facebook la y mengeratkan lg katan antara kawan tue..nasib la ade laman sosial tue..kalu x ntah kemane kawan2 kite dok pun kite x tau kn..
haha smpai kawan2 skola rendah n awl persekolahan mengah pun kiter ley jumpe.. tettttttttttt..................................................
hahaha...mane nk sangka kan..
dulu mse kecik2 tengok muka semua len..dh besar la katekan....teringat waktu dulu2...rindu rse..cm nk pggil doramon nk pinjam alat merentas mase..
mesti best kan......hehehe...bulan puasa ni.....peristiwa bulan puasa nih...hehehe...
Ya Allah.. aku mohon pada Mu agar ikatan persaudaraan antara kami semua kekal hingga ke Akhir Hayat kami...kau berikanlah kejayaan kepada kami supaya kami menjadi insan yang berguna suatu hari nanti...amin............................

Sunday, August 1, 2010

telatah




salam....asal blik dr skolah je penat melanda..huhuhuhu...biaselah penat bukan banayk wat keje...layan kerenah kanak2 y buat kite penat..biler pikir blek mcm ni agaknye guru2 ak layan kenakalan ak dulu..hehehe... macm hukum karma gak la...ape yang berlaku mase lampau akn berlaku pd kita semula..huhuhu..dulu...punya la ak x nk mengajar ni...tp dpt pengalaman macam ni..rase seronok...
bg murid yang nakal tue..cm biase la x ley nk baik sgt...jap g ngade2..huhuhu..
terasa diri ni garang lak beberapa ari ni...
tp ak x de la garang sgt pun...just nk soh dyorang behave lam kelas..lau x ade je yang menangis..memang betul2 pengalaman kali ni...ley tau cmnaer nak handle kelas ujung n kelas last..kadang tue....handle kelas ujung lg mudah dr kelas 1st..coz jumlah dyorang x byk..
huhuhuh.....cute2 je dak2 kecik ni...seb bek x busuk..hahaha...tue la yang ak pling tkot ngat biler masok kelas...ermm...byk benda yang ak nak kongsi..lepas2 ni byak lg cerita menarik telatah budak2 nih..hehehe...chow!

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget