scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 7, 2011

banjir..huhu

Hujan x berhenti dari beberapa hari yang lalu di Gong Badak...Kuala Terengganu ni..huhuhu..dah rase kesejukan yang teramat la ni..coz matahari un cam segan silu je nak muncul..nak basuh baju pn kene la pakai downy perfume sentiasa coz nak elak baju berbau bile x kering..tp musim hujan nih..mmg banyak la keje terbengkalai..longkang kat bumi unisza ni pun smpai x dpat nk diteruskan coz aliran air terlalu laju..so...pekerja n arkitek x ley nak wat pape la kn...mmg jarang berlaku keadaan macam ni..tp nk buat cmne biase la awal2 tahun cmni..musim tengkujuh..hujan xhenti...so...kesimpulannya terpaksala harungi gak keadaan mcmni kan....nak p makan pun payah..coz kalau keluar gerenti basah punya la..demi mengisi perut yang dh berkeroncong..kene la gak p mkn..kalu x mmg la...kelaparan..sampai malm ke esok paginya hujan x benti2...ley mati kelaparan..buat ape la nk takut dengan kebasahan kalau nak menyiksa diri sendiri???ye x??
nak x nk kena la g jugak..
td mase g mkn tengah hari kebetulan hujan reda cikit..so..kami pun berjalan pulang ke hostel masing2..tetiba jek..dengan sekilas pandang kami tgok kawasan tempat slalu kitorang lalu dh nek air..ada la parat buku lli jek..tp excited la nak tau berapa bestnye dok dlam air..time tue x terpikir dah pasal ulat2 air..lipan..kala jengking dan binatang yang seatu dengannye..haha seronok beb men air...nak rasa meh kite p men air lgi..terasa cam jadi mangsa banjir lak..round tmpat2 yang agak dipenuhi dengan air...berjalan la merempuhi air y x berapa dalam tapi agak deras....sejuk gak time tue..yela..hujan lg kn..men hujan la...nasib x demam jek..
pengalaman bermain air banjir kat unisza ni..mmg best...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget