scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 5, 2010

teringat dulu

agy hidup agy ngelaban..hehe pernah dengar kan peribahasa ni? popular la ungkapan nih dulu mase skola rendah...jd tagline mase hari sukan peringkat sekolah...hehehe..seronok la time te..byangkan la kalu hari sukan tue memang meriah...lg2 kalu disediakan makanan untuk ahli2 rumah sukan...time dulu nama2 rumah sukan nih diletakkn berdasarkan nama gem...wahhh x nak berharga pulakkan...hehe tue melambangkan semangat wajah...chewahhh...eh...silap semangat waja la...one day mase hari sukan aku teringat time lontar peluru...hehe punya la nak angkat bola besi tue...berat...ada la sorang membe aku nih...x yah la sebut nama..hehe...tgah dok syok tgok org baling2 bola besi yang berat tue...tetibe jek ade ade org bersuara....' eleh ringan cmtue pun baling ciput jek...ape la..." dengan bongkaknye dier menyaund...at last tibela giliran si bongkak nih...haha bru dier tau betapa langit tue tgi atau rendah...sekali dengan eksennye dier memulakan langkah2 membaling dengan agak kemas mengikut caranye sendiri..yang dh ah2 x bleh digunakan tok melondar dat peluru...cheh..dengan suspennye dier berlari anak menuju ke garisan pembalingan...kami yang len2 ni bersorak la...khusyuk nak tgok sejauh mane dier ley baling kan...mane la tau ley masuk malaysian book of record ke...haha... tup2...toink!!!!betol2 depan kaki dier jerkk..haha kitorang pun ape lagi..gelak sakan r....n kate2 y mula2 td terpacul dri mulut aku...ek eleh....ingatkan terer sangt....bak kate org...paku dulang paku jeruk...mengata kat orang dier lg teruk....hehe ubah ckit2....

lain pulak halnye bile percubaan lumba lari nih...haha...x semena2 kene jd atlit on d spot..mane x tercungap2 ganti org...so dengan rendah dirinye..aku pn menamilkan diri sebagai pelari pengganti...nak gantikan mbe aku yang terseliuh kakinye td mase berlari...setiba di garisan permulaan...bersedia la nih...mcm pelari pecut negara..hehe lebih kurang la lagaknye...
tetiba teringat petua kalau nak berlari laju nih...hahaha....bunyi pretttttttttttttttttttttttttttttttttttt......mengejutkan angan aku..aku pun dengan pantas belari sekuat2 hati aku tanpa menoleh kebelakang...sedikit bangga kerana tiada siapa menyaigi aku di kiri dan kanan...so...aku teruskan berlari dengan semangat yang jitu..membayangkan ade sesuatu menanti aku di hadapan sana..hahah penuh bangge 400 mter tue berlari..tiba digarisan penamat...aku mendapat sambutan dri pbsm bcoz..yelah...penatkan berlari...x snagka gak time tue...ingatkan aku ni x kuat lari..ha tup2 dapat no 2...boleh la...sape yang tau kan..nasib badan...hehehe tu pun sebab 2 peserta lgi dh out mase pertengahan larian..tue pasal la aku dpt no 2...dpt pingat gak kan..tp mane ntah pingatnye skang..aku pun x tau kat mne pingat tue tersemadi...
banyak gak la memori mase kecik2 dulu...dulu ade 1 persembahan ni...ape erkk namenye..kire cam gerkorama la...3 bulan jugak berlatih nk buat tue..inagt lg cikgu yang mengajar time tue...cikgu laili..cntik cikgu tu...aku ter involve skali dlam persmbahan tue...tiap2 petang after school mesti g latihan..bawak pom2...buat sendiri tue gune tali rapia...yang jd mangse pembuatannye my mom n my sis la...seronok rase dpat masuk persembahan tue..penuh 1 padang....cantik..memag cntik...nnt aku nk ajar anak2 murid aku lak..insyaAllah...mane la tau dpt wakil malaysia wat persembahan kan...we must take dat chance....haha..ermmmm
kalu nak bercerta pasal hari sukan ni memang byk...sambung len kali la pulak....part two of hari sukan sekolah...heheh..ermmm nak chow dulu..nak p makan...lapar woooo...
chow sinchi.....

Thursday, December 2, 2010

graphic design and photo editing...






there's too much thing ive learnt for this 4 days...
and my expectation is..
i can complete my task...
love to make somethin' differents than others...
may i???
we will c...hehehe

Wednesday, November 24, 2010

kehidupan

Bila aku merasakan bahagia yang melanda diri aku ketika ini…aku dpt merasakan kehangatan cinta yang aku cari selama ini….biarlah tiada siapa yang tahu perjalanan hidup yang aku lalui selama beberapa tahun ini…yang penting bagiku kini hanya lah kehidupan aku pada masa akan datang tanpa menoleh kebelakang,,,bukan mudah untuk meluahkan segala apa yang terjadi…tetapi itu menjadi suatu pengajaran dalam realiti kehidupan kita masa kini…ramai yang menyangkakan apa yang kita lalui sekadar suatu titik tolak kehidupan seharian..tetapi terfikirkah kita dengan apa yang bakal kita lalui pada masa akan datang dengan perbuatan kita lalui sekarang,,,.impaknya kita x mungkin dapat lihat sekarang..tetapi….akan kita lalui masa hadapan…

Ermmm ini la ragam manusia masa kini…pelbagai jenis manusia yang kita dpt lihat…kita Cuma perlu ambil iktibar..serta pengajaran…lihat insan sekeliling kite yang sering melakukan kesilapan dan menyesal…kesilapan yang berkali2 dilakukan…kini menghantui diri…cuba mencari jalan keluar untuk mendapat lebih lagi keredhaan dari yang maha berkuasa…..mencari dan terus mencari….semoga apa yang aku cari akan dapat aku lihat nanti…amin…..


happy birthday


Ari nih besday my dear frens…..

>>>>>>>><

NURFIRHAMIEZA

BINTI

HAMIDON

><<<<<<

happy birthday to you.

Happy birthday to you

Muka kau macam kangaroo

Happy birthday to you……

(Heheh gurau2..jangan marah yer fir…)

Semoga panjang umur& di murahkan rezeki…

Tetibe teringat dulu mase skola sambut besday.. rindu dat moment…..huhuhu frens…bile la kite dpt sambut besday same2 agy kan…terasa tau sampai skang…..x pe la..skang ni kite sambut ngan org yang kiter sayang plak kan….hehehe…

Thursday, November 18, 2010

aku dan kamu




Hehe…dua pic nih….jadi pic profile terbaru kami..insyaAllah ade mase kang t tukar pulak…

Semoga Allah mencucuri rahmat Kpada kami untuk teruskan Hubungan nih… byk dugaan selama 5 bulan nih…bru 5 bulan tp dh rase cm lame jek… x ade sape yang sangka sume ni nak berlaku kan..hati kami bersatu menjadi satu and hopefully akan berkekalan selamanya…

Since form 1 kami terpisah..x sangka jumpe semula…InsyaAllah ade jodoh x kemane..ye x…

….Loving U…

 

blikkkkkkk

Nak balik kampong hari ninak jumpa kawan2 esok

eeeeeeeeeeeeee seronoknye

x sabar rasenye nak jumpe dyorang..

errmmmmmmmmm

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget