scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 24, 2010

kehidupan

Bila aku merasakan bahagia yang melanda diri aku ketika ini…aku dpt merasakan kehangatan cinta yang aku cari selama ini….biarlah tiada siapa yang tahu perjalanan hidup yang aku lalui selama beberapa tahun ini…yang penting bagiku kini hanya lah kehidupan aku pada masa akan datang tanpa menoleh kebelakang,,,bukan mudah untuk meluahkan segala apa yang terjadi…tetapi itu menjadi suatu pengajaran dalam realiti kehidupan kita masa kini…ramai yang menyangkakan apa yang kita lalui sekadar suatu titik tolak kehidupan seharian..tetapi terfikirkah kita dengan apa yang bakal kita lalui pada masa akan datang dengan perbuatan kita lalui sekarang,,,.impaknya kita x mungkin dapat lihat sekarang..tetapi….akan kita lalui masa hadapan…

Ermmm ini la ragam manusia masa kini…pelbagai jenis manusia yang kita dpt lihat…kita Cuma perlu ambil iktibar..serta pengajaran…lihat insan sekeliling kite yang sering melakukan kesilapan dan menyesal…kesilapan yang berkali2 dilakukan…kini menghantui diri…cuba mencari jalan keluar untuk mendapat lebih lagi keredhaan dari yang maha berkuasa…..mencari dan terus mencari….semoga apa yang aku cari akan dapat aku lihat nanti…amin…..


happy birthday


Ari nih besday my dear frens…..

>>>>>>>><

NURFIRHAMIEZA

BINTI

HAMIDON

><<<<<<

happy birthday to you.

Happy birthday to you

Muka kau macam kangaroo

Happy birthday to you……

(Heheh gurau2..jangan marah yer fir…)

Semoga panjang umur& di murahkan rezeki…

Tetibe teringat dulu mase skola sambut besday.. rindu dat moment…..huhuhu frens…bile la kite dpt sambut besday same2 agy kan…terasa tau sampai skang…..x pe la..skang ni kite sambut ngan org yang kiter sayang plak kan….hehehe…

Thursday, November 18, 2010

aku dan kamu




Hehe…dua pic nih….jadi pic profile terbaru kami..insyaAllah ade mase kang t tukar pulak…

Semoga Allah mencucuri rahmat Kpada kami untuk teruskan Hubungan nih… byk dugaan selama 5 bulan nih…bru 5 bulan tp dh rase cm lame jek… x ade sape yang sangka sume ni nak berlaku kan..hati kami bersatu menjadi satu and hopefully akan berkekalan selamanya…

Since form 1 kami terpisah..x sangka jumpe semula…InsyaAllah ade jodoh x kemane..ye x…

….Loving U…

 

blikkkkkkk

Nak balik kampong hari ninak jumpa kawan2 esok

eeeeeeeeeeeeee seronoknye

x sabar rasenye nak jumpe dyorang..

errmmmmmmmmm

Sunday, November 7, 2010

Tips mengurat

salam..
Entry kali ni...aku nk ceritakan bagaimana memikat hati seorang wanita...ni berdasarkan pengalaman orng-orang yang berada disekelilng aku la...

1) cuba dekati seseorang tue tanpa dia sedar kehadiran anda..
2) sentiasa memberikan support kepadanye dikala dirinya suka atau pun duka..

3) jadikan hubungan lebih rapat dengan sentiasa menunjukkan cares anda kepada si gadis..
4) jgn ditanya apa yang dia mahukan sempena hari jadinya kerana sesetengah gadis hanya menerima dan tidak meminta..jika ty ofcoz si gadis akn ckap..x nak la...huhuh

5) selitkan beberapa ayat cinta yang ley wat si gadis happy..

6) tida terlalu berterus terang..kalis sedikit semasa berbicara..
7) jage aty...makes as a frens...dont bother...

8) tibe waktu and mase yang sesuai...ley la masuk jarum..tp tengok2 dulu..jgn men terjah jerk..
selamat mencuba..hehehe
9) yakinkan si dia dengan cinta anda..

~making love story~
.................................................................................................................................................................

Tuesday, November 2, 2010

best moment 2


jom g picnic!!..
wahh bestnye kan...ni la pic kitorang mase g air terjun lata belatan...
kat mane tue??
kat terengganu la... memang seronok...ade la dlm 20 orang y pegi...x ketinggalan la kami berlima dengan menaiki kereta viva...yeah!! agak selesa ye di situ..heheheeh..
rase cam nk pegi lg je kan kengkawan..
xpe pas ni kite g picnic kat tempat len plak erk..n keadaan tempat yang len..kalu di temukan jodoh kite blajar tempat y same ley la kite p jenjalan kan....bestnye....
hehehhe btw.this moments make me remember till the end...
ni bju geng kitorang..heheh saje beli same...cute kan..
hijau...
sesekali..asek pink jek..kita paki hijau plak kali nih..
ermm...byk lg memori yang aku nk criter kat cn..tp...ek lu...kene la slow2...pengalaman kene la kongsi..ye x??
nk kekal kan perhubungan persahabatn ni bukannya mudah...
kene saling tolong menolong and hormat menghormati...baru la perhubungan tue kekal lame ye x??
pandai deh aku berbicara.....x pe..kite same2 la kongsi erkk..
Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget