scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 4, 2011

Ragam

yesssss akhirnya aku boleh bukak blog ak sndiri..sbelom ni ape ntah prob dy..ak pn x tau...aku rasa dh lama aku x letak entry pasal cinta..haha...cinta ni unik..kalau org y tgah mabuk cinta tu..semua kelemahan pasangan semuanya x nampak...bak kata pepatah..kentut pn bau wangi..betul la...sepanjang pemerhatian yang dibuat..memang la tengok semua pasangan yang bercinta...x pandang dh bahaya kiri and kanan tu..kalau ada harimau kat sebelah pun agaknya dah x perasan..sebab syok sgt bercinta..len pulak ceritanya kalau nak dapatkan perhatian dari pasangan..konon2 nak kasih sayang lebih la..sampai masalah sakit ibu jari tercucuk jarum pun mengadu,,,padahal sikit je tue..hahah yang si pasangan pulak mula la memberikan sepenuh simpati atas jari yang terluka akibat jarum..dah disalahkan jarum yang x bernyawa tu pulak sebab cederakan pasangan dia..
kadang-kadang...kalau bercinta ni...pasangan tu x boleh buat apa2 y boleh watkan pasangan mereka cemburu..contoh macam kalau on9...mesti dok ty chatting dengan siapa??haha lawak kan.kalau on9 pasal kerja pun dikatanya chatting ngan org len...kalau bgtau x nk percaya..siap buka sendiri n tgok ape yang sedang dilakukan oleh pasangan tersebut sampai la berpuas ati..x salah cuma..agaknya kalau nk ke bilik air pun nak ikut jugak...hahah..upsss bahaya.. haha..ermm nk tgok AF.smbung len kali je la pasal ni..hehehehe
Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget