scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 17, 2010

Dorm maryam

entry kali ni aku nak imbas kembali kenangan waktu kat asrama dulu...pic kat atas ni merupakn pic bilik aku..cantik and nampak kemaskan..hehehe biasa la..aku sebagai ketua dorm nih amat berbangga la dengan pencapaian dorm nih semasa dibawah jagaan ak..dengan kerjasama yang diberikan oleh ahli2 dorm aku masa nih..huhuhu teringat semula...bestnya...
ape kabar la agaknya adik2 bilik aku ni kan..lepas spm je ak terus x ambik tau pun pasal dyorang nih..kalu tengok keadaan bilik nih..macam x ader orang duduk kan..cantik and kemas je..
rutin setiap pagi dh dibahagi2kan mengikut tugas masing2..ketua dorm kene pastikan yang anak2 buah semua buat tugas masing2..jangan sampai ada yang curi tulang..t x fair plak kan..
heehehehe...mane aku dapat pic nih??
errrmmmmmm biasa la..biler dh on9 tue ak cri la kat facebook skola ak..
tengok punya tengok mate aku terbenti kat pic nih...dalam hati macam kenal je bilik ni...
biler wat pemerhatian sekali lg..ha mmg sah nih dorm MARYAM 2... so ak amek la sebagai bukti dorm nih dorm tercantik kat asrama mase zaman ak..skang ak x tau mcmane keadaan dorm tue...huhuhu
rase rindu pulak nk kembali ke zaman2 cm nih..tp............. mane bleh..t lambat pulak ak nk jd lebih dewasa...ermm. k la... aku mls nk story bebanyak...
ade lagu asrama kat cni..teringat lak..

kehidupan di asrama cemerlang
melahirkan pelajar gemilang
amalkan lah erti persemi kata
untuk kemajuan insan semua..

kemajuan xkan dtg sendiri..
andai kita x usha mencari
oleh itu..
(haha lupe lak...xpe la...pape pun kerek beb siap ade lagu asrama...)


1 comment:

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget