scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 24, 2010

kehidupan

Bila aku merasakan bahagia yang melanda diri aku ketika ini…aku dpt merasakan kehangatan cinta yang aku cari selama ini….biarlah tiada siapa yang tahu perjalanan hidup yang aku lalui selama beberapa tahun ini…yang penting bagiku kini hanya lah kehidupan aku pada masa akan datang tanpa menoleh kebelakang,,,bukan mudah untuk meluahkan segala apa yang terjadi…tetapi itu menjadi suatu pengajaran dalam realiti kehidupan kita masa kini…ramai yang menyangkakan apa yang kita lalui sekadar suatu titik tolak kehidupan seharian..tetapi terfikirkah kita dengan apa yang bakal kita lalui pada masa akan datang dengan perbuatan kita lalui sekarang,,,.impaknya kita x mungkin dapat lihat sekarang..tetapi….akan kita lalui masa hadapan…

Ermmm ini la ragam manusia masa kini…pelbagai jenis manusia yang kita dpt lihat…kita Cuma perlu ambil iktibar..serta pengajaran…lihat insan sekeliling kite yang sering melakukan kesilapan dan menyesal…kesilapan yang berkali2 dilakukan…kini menghantui diri…cuba mencari jalan keluar untuk mendapat lebih lagi keredhaan dari yang maha berkuasa…..mencari dan terus mencari….semoga apa yang aku cari akan dapat aku lihat nanti…amin…..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

justin bieber