scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 28, 2011

perkhemahan


assalamualaikum.. n..salam sejahtera... pembuka bicara..

perkhemahan ???
best ker??
hahaaha...nak tau best ke x.... g la join venture...bru tau best ke x...setakat dengar orng bercerita tapi kite x rase so...x best la jadinya kan...untun
g rase di aku coz aku dapat join aktiviti perkhemaha
n ni..bersam
a2 teman2 baik aku di
universti ni..hehehe..bukan senang tau nak dapt peluang
macam
ni...so...kalu dh ade peluang tue...join jela...buat ape nak bagi banyak sgt alasan...takot pacat la..lintah la..heheeh...even sebenarnye empunya diri ni pun takut jugak..heeheehe
tapi perkhemahan ali ni mmg best...dpt peluang berjalan waktu malam...mmg org x akan sangka berjalan waktu mlm dlm hutan y agak tebal ni mmg mencabar,,,tanpa lampu suluh..tanpa chaya..tapi......cuba teka ape keajaiban alam yang kami dapat lihat????
pergh..mmg time tue ati aku betul2 tersentuh
dengan keajaiban tuhan... aku pernah dengar orang ckap..kalu waktue mlm ni..ade sesetengah tumbuhan mengeluarkan cahaya...tp x pernah tengok la..
pengalamn kem ni..membuatkan aku terpegun bila aku dapat lihat dengan mata kepala aku sendiri...cahaya y dikeluarkan oleh tumb
uh2an pada waktu malam..memang cukup
indah...cukup2 indah... seems differents..dats
why...kalu ade peluan
g m
cm ni..trus je grab!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

justin bieber