scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 17, 2010

huhuhu

hari ni hari ke 8 ari raya lau x silap...dh kene lek terengganu...sampai je pg td seb bek ade transport nak balik universiti...
ikotkan hati aku yang lembut ni mmg ak x nk balik...tp disebabkn rase tanggungjawab aku pada diri aku sendiri...so, ak x ikot kata hati aku untuk tidak balik...maksudnye aku blik la...hehehe...puas tido dalam bus...perjalanan yang mengambil mase lebih kurang 8 jam...
fuh...mmg lena...tp lam bus ade la rase nk buang air...kene la tgu bus berenti baru ley g..lau x...cmner..xkn nk pakai pampers?? hahaha buat malu jerk kn...
biler dh menjejakkan kaki kat universiti ni...life ak as a student and Guru praktikal...kene la jalani rutin harian seperti biase mulai esok 19/9/2010............ huhuhu bahang raye x hilang lagi nih...
tp rindu kat student tue buatkan ak rase kurang sikit rase nk smbung raya tue.. blik cn kompom la x de televisyen..so, online je la memanjang kan... nak buat ape lg tok ilangkan boring lam ati nih...
perancangn tuk mengajar esok ak x sediakan lg...
x tau erkk nak menagjar ape ...
ava kene sediakan awal2 gak...lau x mmg la parah... bukan senang seh nk bt semua tue..
tp tok anak bangse ku...insyaAllah...bt y mudah tp berhasil..
kate lec ak kene ajar dari mudah kpd yang lebih sukar...baru lah kiter ley jd y terbaek...
ok lah....hari ni mmg la sgt2 letih...but......i have something to do....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 comments:

  1. camat ary raya...huhu...lum lambat ag kan yunk??bile nak jmpe nyh??huhu...

    ReplyDelete
  2. ha x tau la biler nk jumpe..selamat hari raye jugak yer...hehehe..n thanks jd follower..baru nk blajar2 nih,...hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget