scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 27, 2011

Jom jalan-jalan semenanjung

hehe sempat gak jumpa si Mohamad Azad ni...
tue anak sedara y dy pegang..

pic atas ni kt banjaran titiwangsa

ni kat kampung mira..
dok tepi sawah y dh x jadi ni..

kat tempat penginapan arau...


pic atas ni masa kat upm..
kitorang dibawa tuk berjalan2 di sekitar kampus..
studio Putra.fm
ni kat melaka


































Balik dr trip mmg memenatkan...tp memang best..haha macam-macam yang terjadi semasa dalam perjalanan..bukan senang nak dapat pengalaman macam ni..kalau x de duit mmg x dapat la nak berjalan2 mcm tue lagi..hehehe...dri kuala terengganu ke pahang...johor...melaka...n9...selangor..perak...kedah..perlis,..kelantan..dalam masa 5 hari 4 malam...memang seronok..lawatan ke upm dan ukm...kami disambut sangat baik..terima kasih kepada pihak yang terlibat..paling syok skali p shopping...hahaha tp aku x beli pape pun..just cuci2 mata jek...seronok tgok kawan2 membeli belah...

rasa macam nk p lagi jek pasni...seronok sgt...hehehe.. melihat keindahan alam semulajadi ciptaan Ilahi...Subhanallah..

2 comments:

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget