scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 16, 2012

miss u





Seriously....i miss those moment very muchhhh...huhu guys when we can hangout together just like before??....i miss all off u.. rindu giler beb..tgok keindahan lampu malam sama2...sies rindu..terasa lagi rindu masa kereta kita semua tersadai kat tepi jalan belakang airport...rindu kan saat tu...haha dalam keadaan gelap gelita ngan x ada lampu jalannya..hahaha.
guys, bila teringat semula kisah kita semua ni aku rasa macam x nak berpisah ngan korang suma...sebab aku rasa korang dah macam saudara kandung aku... susah senang semua kita tempuh...dalam kem...luar kem...kat asrama...wuuuaaaarrrgghhhh rindunya... korang ingat lagi x masa kita sama2 mandi kat lata belatan kot..ehhh kat sekayu...ehhh ntah ea terlupa plak nama tempat tu...masa tu aku rasa seronok sangat2... seriously x tipu punya... kalau bleh aku nak masa tu berulang..tapi aku x nak la dengan orang len..yang len x de pun aku x kesah la... yang penting korang ada..huhu
bila kita gaduh mesti ada jek jalan penyelesaiannya...bukan lama pun...kejap jek kan..saat yang aku x lupa jugak bila kita sama2 g karaoke..ha time tu terpancullah segala bakat..suma nyanyi tapi shira je yang syg suare dy..hehehe... sharing is caring...yup..tu mmg x dinafikan bila kita slalu share makanan yang kita beli kat kafeteria...semua makanan yang kita tempah mesti suma dpat rasa..seronok2..tiap2 kol 9 mesti kita jumpa kat kafe...ad discussion ke x de kite tetap jumpa kan even sekejap...tgok bola sama2 walaupun aku x suka bola sangat..hehe.. tp sies la aku rasa macam nak mengeluarkan titisan air mata ni bila teringat kat korang suma.. rindu...

"ya Allah...
ampunkan dosa kami, kau pertemukanlah kami semula..
kau peliharalah hubungan kami...
aku memohon kepadamu agar rakan2 ku berada didalam keadaan sihat serta dapat mencapai cita2 yang telah mereka idamkan...permudahkanlah jalan mereka kerana hanya engkau yang maha Mengetahui Lagi Maha Bijaksana...Amin Ya Rabbal Alamin..."

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget